اسنپ – تاکسی آنلاین با قیمت فوق العاده
دنبال یک راه ساده و سریع برای درخواست خودرو هستید؟ اسنپ را از دست ندهید. با اپلیکیشن اسنپ شما تمامی رانندگان اطرافتان را به صورت زنده میبینید. فقط کافیست مبدا و مقصدتان را مشخص کرده و درخواست اسنپ دهید تا نزدیکترین خودرو شما را تا مقصد همراهی کند. به وسیله پرداخت آنلاین و اعتباری دیگر نیازی به پول نقد نیست و شما به راحتی میتوانید هزینه سفر خود را از طریق کارت اعتباری و افزایش اعتبار حساب کاربری خود پرداخت کنید.
ما در اسنپ با پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل هم شما را تنها نخواهیم گذاشت و تمامی سوالاتتان در سریعترین زمان ممکن پاسخ داده میشود. در صورت تمایل به انتقاد یا پیشنهاد غیرتلفنی میتوانید از صفحه تماس با ما استفاده کنید.

چگونه میتوانم در طول سفر تغییر مسیر دهم؟
در حال حاضر برای تغییر مسیر در طول سفر، باید با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید.اسنپ چیست؟
اسنپ اولین و بزرگترین سامانه هوشمند حملونقل شهری در ایران است. با استفاده ازنرمافزار و یا وباپلیکیشن اسنپ میتوانید پس از اتصال به اینترنت مقصد مورد نظرتان را روی نقشه مشخص کنید، سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از مشاهده هزینه سفردرخواست خودرو یا اسنپباکس بدهید و با نزدیکترین سرویس اسنپ به مقصد برسید. با استفاده از سرویس اسنپباکس میتوانید مرسولات و بستههای خود را درسطح شهر جابجا کنید.آیا اسنپ روی کامپیوتر، بلکبری و یا ویندوزفون نیزکار می کند؟
بله. اپلیکیشن اسنپ در تلفن های هوشمند Android و iOS قابل نصب است.
کاربران سیستم عامل BlackBerry و یا WindowsPhone میتوانند با استفاده ازوباپلیکیشن اسنپ حساب کاربری بسازند و از همه سرویس های اسنپ استفاده کنند. حتی در مواردی که به تلفن همراه هوشمند خود دسترسی ندارید، میتوانید با وباپلیکیشن اسنپ از طریق مرورگر وب درخواست خودرو دهید.آیا با تماس تلفنی میتوانم سفارش خودرو بدهم؟
خیر. درخواست اسنپ فقط از طریق اپلیکیشن اسنپ و با اتصال به اینترنت امکان پذیر استآیا بدون استفاده از اینترنت میتوانم درخواست خودرو بدهم؟خیر، بدون اتصال به اینترنت امکان استفاده از این سرویس وجود ندارد.چگونه میتوانم به راننده امتیاز دهم؟در انتهای سفر در داخل اپ از شما خواسته میشود تا به راننده امتیاز دهید. همچنین میتوانید با مراجعه به منوی سمت راست، گزینه سفرها را بزنید تا لیست سفرها برای شما ظاهر شود. با لمس سفر مورد نظر میتوانید به راننده مربوطه بر اساس تجربه سفرتان امتیاز دهید.چطور میتوانم درخواست سفر را کنسل کنم؟
پس از قبول سفر توسط راننده شما میتوانید با لمس دکمه ضربدر (بالا سمت چپ صفحه) سفر خود را لغو کنید. همچنین پیش از قبول سفر توسط راننده با نگه داشتن دکمه «لغو درخواست» می توانید سفر خود را کنسل کنید. لطفا دقت داشته باشید بعد از سوار شدن در خودرو امکان لغو سفر وجود ندارد.با اسنپ چطور میتوانم درخواست خودرو بدهم؟
۱- نرم افزار اسنپ را دانلود و نصب کنید.
۲- از طریق اپلیکیشن اسنپ، روی نقشه مبدا و مقصد خود را روی نقشه مشخص کنید.
۳- هزینه سفر را مشاهده کنید و سپس درخواست خودرو یا اسنپباکس (برای ارسال بسته و مرسولات) دهید و نزدیکترین سرویس اسنپ شما را به مقصد خواهد رساند.

* اسنپ از طریق نسخه وباپلیکیشن نیز قابل استفاده است. با مراجعه به آدرسapp.snapp.ir بدون نیاز به دانلود اپلیکیشن، حساب کاربری بسازید و یا وارد حساب کاربری خود شوید و درخواست خودرو دهید. وباپلیکیشن اسنپ از طریق مرورگر اینترنت کار میکند.چطور میتوانم در مسیر توقف داشته باشم؟۱- ابتدا داخل اپلیکیشن مبدا و مقصد را انتخاب کنید. ۲- در قسمت پایین سمت راست، قسمت گزینه ها را انتخاب کنید. ۳- گزینه توقف در مسیر را انتخاب کنید. ۴- درخواست اسنپ را بزنید.چطور میتوانم سفر رفت و برگشت انتخاب کنم؟۱- ابتدا داخل اپلیکیشن مبدا و مقصد را انتخاب کنید. ۲- در قسمت پایین سمت راست، قسمت گزینه ها را انتخاب کنید. ۳- گزینه رفت و برگشت به مبدا را انتخاب کنید. ۴- درخواست اسنپ را بزنید.چطور میتوانم یک سفر با بیش از یک توقف داشته باشم؟۱- ابتدا داخل اپلیکیشن مبدا و مقصد را انتخاب کنید. ۲- در قسمت پایین سمت راست، قسمت گزینه ها را لمس کنید. ۳- گزینه انتخاب مقصد دوم را لمس کنید. ۴- درخواست اسنپ را بزنید.اسنپ در کدام شهر ها فعال است؟
در حال حاضر اسنپ در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد و قم فعال است و بزودی فعالیت خود را در سایر شهر های ایران نیز آغاز خواهد کرد.
اسنپ چه نوع سرویس هایی را ارائه میدهد؟
اسنپ در حال حاضر در قالب سه سرویس به کاربران خدمات رسانی میکند:
۱) اسنپ اکو: اقتصادیترین سرویس جابجایی مسافر اسنپ اکو است که خودروهای این سرویس، سریعترین و ارزانقیمتترین خدمات رسانی را به انجام میرسانند.
۲) اسنپ پلاس: در این سرویس، کاربران راننده منتخب اسنپ با خودروهای متنوع و منتخب وظیفه نقلوانتقال شما را برعهده خواهند داشت.
۳) اسنپ رُز: سرویس اختصاصی حمل و نقل بانوان، به بانوان و خانواده های کاربر محترم اسنپ امکان میدهد تا سفری ایمن، مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشند وبا راحتی بیشتری با کاربران راننده خانم اسنپ به مقصد مورد نظر خود سفر کنند.
۴) اسنپباکس: با استفاده از این سرویس میتوانید بسته ها و مرسولات خود را از طریق پیک ارسال کنید و به مقصد برسانید.

چطور میتوانم با پشتیبانی تماس بگیرم؟
برای ارتباط مستقیم با پشتیبانی میتوانید با شماره ۴۱۸۴۹۰۰۰-۰۲۱ تماس گرفته و منتظر پاسخگویی همکاران پشتیبانی ما باشید و یا در صندوق صوتی ما پیغام ارسال کنید.
همچنین آدرس الکترونیکی info@snapp.cab راه دیگر ارتباط شما با پشتیبانی است.
چطور میتوانم نمایندگی اسنپ را بگیرم؟
لطفا پیشنهاد خود را به همراه اطلاعات کامل خود به آدرس الکترونیکی info@snapp.cab ارسال کنید. در صورت تمایل شرکت به همکاری ، با شما تماس گرفته میشود.برای ارائه پیشنهاد درباره راهاندازی یک کمپین با چه کسی باید صحبت کنم؟
برای این کار لطفا پیشنهاد خود را به صورت مکتوب به آدرس الکترونیکی mbd@snapp.cab ارسال کنید. در صورت تایید با شما تماس گرفته خواهد شد.برای برقراری همکاری رسانهای (حضور در نشست خبری یا تنظیم قرار مصاحبه) با چه کسی باید در ارتباط باشیم؟
برای همکاری رسانهای با اسنپ باید درخواست خود را از طریق تلفن ۲۶۳۵۳۳۸۰ یا آدرس الکترونیکی pr@snapp.cab و یا فکس ۸۹۷۸۶۰۵۷ برای روابط عمومی اسنپ ارسال کنید. در صورت تایید با شما تماس گرفته خواهد شد.
رانندگان- سوال هایی که شاید برای رانندگان پیش بیاید
چطور در اسنپ به عنوان کاربر راننده شروع به فعالیت کنم؟
برای شروع کافی است با شماره تلفن ۴۱۸۴۹۰۰۰، داخلی ۳ تماس بگیرید تا کارشناسان ما به صورت کامل شما را راهنمایی کنند.چه مدارکی برای ثبت نام به عنوان کاربر راننده در اسنپ نیاز دارم؟
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام:
- کارت ملی
- شناسنامه (به همراه کپی)
- گواهینامه، سند خودرو
- معاینه فنی
- بیمهنامه معتبر خودرو
- قبض تلفن یا آب یا برق محل سکونت
- یک قطعه عکس
- برگه گواهی عدم سوء پیشینه.
دقت داشته باشید پس از ثبت نام باید ظرف مدت ۲ هفته گواهی عدم سوء پیشینه خود را به شرکت تحویل داده باشید، در غیر این صورت همکاری شما با اسنپ فسخ خواهد شد.برای ثبتنام به عنوان کاربر راننده باید به کجا باید مراجعه کنم؟
شما میتوانید برای ثبتنام در اسنپ به عنوان کاربر راننده به صفحه «عضویت در ناوگان اسنپ» و یا «دفاتر ثابت» هر شهر مراجعه کنید. با چه نوع خودرویی می توان در اسنپ مشغول به کار شد؟
خودروی شما باید از نظر ظاهری و فنی به طور کامل سالم باشد. پس از انجام مراحل ثبت نام خودروی شما توسط تیم کارشناسی اسنپ جهت اطمینان از سلامت فنی مورد بررسی قرار می گیرد.
برای عضویت در ناوگان های اسنپ اکو، اسنپ رُز و اسنپ پلاس، خودروی شما باید مدل ۱۳۹۱ به بالا باشد.
قوانین رانندگان

کلیات:
شرکت ایده گزین ارتباطات روماک با نام تجاری اسنپ به منظور ارتقا کمی و کیفی فعالیتها و ارائه خدمات موضوع قرارداد تنظیمی به کاربران خود و جهت استاندارد نمودن نحوه تصمیم گیری نسبت به اعمال، رفتار و اقدامات کاربران یا هر عمل که خلاف شئونات اسلامی باشد و در نتیجه ملزم نمودن نامبردگان به انجام تعهدات قراردادی از جمله آنچه که در این آئیننامه اشاره شده است، اعمال ضمانت اجراها و تشویقات مصوب نسبت به کاربران راننده خاطی به عنوان خسارت ناشی از تخلف یا تاخیر در انجام تعهدات مندرج در قرارداد و تشویق جهت انجام هر چه بهتر تعهدات قراردادی و تصمیمات شرکت که بصورت جزئی در این آئیننامه قید گردیده است، اقدام به تصویب آئیننامه انضباطی ذیل مینماید و این متمم قرارداد تنظیمی با کاربران راننده به عنوان آییننامه انضباطی کاربران راننده برابر الزامات مندرج در قرارداد و قانون از جمله مواد ۱۰، ۲۱۹، ۲۲۰، ۲۲۱ و ۲۳۰ قانون مدنی برای آنها لازم الاتباع و لازم الاجرا میباشد.
ماده ۱) تعاریف:
۱-۱) آئیننامه انضباطی: مجموعه قواعد و اصولی که از طرف شرکت جهت نظارت بر اعمال و رفتار کاربران راننده تصویب گردیده و رعایت آن برای نامبردگان الزامی میباشد. این اصول و قواعد از جمله تعهدات قراردادی بوده که بصورت موردی قید گردیده است.
۱-۲) کمیته انضباطی: مجموعه اعضا معین شده توسط شرکت که بعنوان نماینده شرکت و برابر قرارداد مسئولیت رسیدگی به تخلفات کاربران از انجام تعهدات قراردادی مندرج در این آئیننامه و اعمال تنبیهات و تشویقات مندرج در این آئیننامه را برعهده دارند.
۱-۳) تخلفات: اعمال، رفتار و هر گونه اقدامی از طرف کاربران راننده که برابر قرارداد تنظیمی انجام یا عدم انجام آن بعنوان تعهد بر عهده کاربر بوده و بموجب قرارداد بصورت کلی و این آئیننامه بصورت جزئی برای آن خسارتی معین شده باشد.
۱-۴) جبران خسارت: اقداماتی که در جهت رفع آثار سوء تخلفات و متنبه کردن مرتکب توسط کمیته انضباطی برای کاربر راننده خاطی برابر این آئیننامه اعمال میگردد.
۱-۵) تشویقات: اقداماتی که با توجه به بررسی و ارزیابیهای دورهای به عمل آمده توسط واحد مدیریت کیفیت و بر اساس سوابق خوب آنها، معرفی و اعمال میگردد. این تشویقات شامل کلیه کاربران راننده میشود.
۱-۶) آئین رسیدگی: مجموعه قواعد و اصولی که برای رسیدگی به اعمال و رفتار مشمول این آئیننامه توسط شرکت تائید و تصویب گردیده است.
ماده ۲) کمیته انضباطی:
کمیته انضباطی متشکل از سه نفر نماینده مطابق زیر میباشد:

جلسات کمیته با حضور کلیه اعضا رسمیت یافته و با اکثریت ۲ نفر از ۳ نفر تصمیم گیری میکند و تصمیم متخذه برای کاربر راننده و شرکت لازم الاجرا میباشد.
ماده ۳) تخلفات:
تخلفات کاربران راننده اسنپ با توجه به میزان خسارت وارد و تعیین شده و برحسب شدت آن به سه گروه تقسیم میگردد:
۳-۱) تخلفات گروه ۱: این تخلفات شامل تخلفات و جرایمی است که جنبه جزایی داشته و شرکت علاوه بر جبران خسارت تعیین شده بر اساس تشخیص نسبت به اعلام مراتب به مراجع قضایی ذیصلاح اقدام مینماید. مصادیق این تخلفات عبارت است از:
.jpg)
۳-۲) تخلفات گروه ۲: تخلفات این گروه شامل عدم رعایت دستورالعملها و قوانینی است که در آموزش و اطلاعرسانیهای انجام شده توسط شرکت اعلام میشود. مصادیق این تخلفات عبارت است از:
.jpg)
۳-۳) تخلفات گروه ۳: تخلفات این گروه شامل عدم رعایت دستورالعملهای کیفیتی ارائه خدمات که طی آموزشهای اولیه و آموزشهای تکمیلی تعلیم داده شده و همچنین عدم توجه به اطلاع رسانیها و فراخوانهای شرکت میباشد. مصادیق این تخلفات عبارت است از:
ماده ۴) جبران خسارت:

جبران خسارت میتواند شامل یکی از انواع یا برخی و یا همه موارد ذکر شده در جدول ذیل شود. مطابق با آئین رسیدگی مندرج در ماده ۶، تعیین نوع جریمه و برخورد با کاربر خاطی بسته به نوع و تعداد دفعات ارتکاب تخلف به تشخیص کمیته انضباطی پس از بررسی پرونده.
تبصره ۱: اعمال یک یا برخی یا تمام ضمانت اجراهای موارد ذکر شده برای هرگروه به تشخیص کمیته انضباطی لازم الاجرا است و در صورت عدم اجرا توسط راننده، با ایشان قطع همکاری دائمی خواهد شد و در صورت لزوم مراتب جهت پیگیری قانونی به مراجع قضایی ذیصلاح اعلام خواهد شد.
تبصره ۲: در مواردی که در اثر اعمال راننده (کلاهبرداری و سوء استفاده و غیره)، ضرر و زیانی متوجه شرکت گردد، جبران ضرر و زیان بر اساس قرارداد تنظیمی و قانون طبق تصمیم شرکت یا رای مراجع ذیصلاح به عهده راننده خواهد بود.
ماده ۵) مقررات تشویقی:
۵-۱) تشویق شامل کلیه کاربران رانندهای میشود که با توجه به بررسی و ارزیابیهای دورهای به عمل آمده توسط واحد مدیریت کیفیت و بر اساس سوابق خوب آنها، معرفی میگردند.
۵-۲) تشویق میتواند با توجه به گزارشات دریافتی بصورت موردی و با تایید مدیر یا سرپرست مدیریت کیفیت صورت پذیرد. هیات مدیره شرکت نیز با توجه به پیشنهادات ارائه شده و با لحاظ امکانات شرکت، بررسی و اعلام نظر خواهد نمود.
تبصره ۱: هیچکدام از تشویقات یا امتیازات در نظر گرفته شده جزء بدهی شرکت محسوب نمیشود.
تبصره ۲: تنها کاربران راننده فعال در سیستم میتوانند از مزایا و تشویقات دریافتی خود استفاده نمایند.
ماده ۶) آئین رسیدگی:
۶-۱) اطلاع شرکت یا واحدهای تابعهی آن از ارتکاب تخلفات مندرج در این آییننامه توسط کاربر راننده به هر شکل اعم از گزارش کاربر مسافر.
۶-۲) بررسی و تکمیل دلائل، مدارک و مستندات مربوط به ارتکاب تخلف توسط کاربر راننده از جمله اظهارات کاربر مسافر و کاربر راننده، همکاران اسنپ و سوابق موجود در شرکت توسط تیم صدای مشتریان و خدمات مشتریان شرکت.
۶-۳) ارسال کلیه سوابق از جمله اسناد و مدارک فوق توسط واحد رسیدگی به شکایات به کمیته انضباطی.
۶-۴) تشکیل پرونده توسط دبیر کمیته انضباطی بر اساس ضوابط تعیین شده و تعیین وقت جهت رسیدگی به تخلف ارتکابی و در صورت نیاز دعوت از طرفین و اعضاء جلسه جهت حضور در جلسهی رسیدگی.
۶-۵) رسیدگی به تخلف کاربر راننده توسط اعضاء کمیته و اتخاذ تصمیم نسبت به آن که میتواند مبری بودن کاربر از تخلف یا مقصر بودن نامبرده و تصمیم بر اعمال ضمانت اجراهای مندرج در این آئیننامه باشد.
۶-۶) تصمیم اتخاذ شده توسط کمیته قطعی و قبل از ابلاغ به کاربر راننده قابل اجرا است و به هیچ عنوان قابل اعتراض توسط کاربر راننده نیست.
۶-۷) تصمیمات کمیته در ۴ نسخه تنظیم و به صورت زیر توزیع میگردد: ۱- جهت ابلاغ به کاربر راننده ۲- جهت ابلاغ به مدیریت ۳- جهت ضبط در سابقه کاربر راننده ۴- جهت بایگانی در کمیته
۶-۸) اجرای رأی کمیته توسط کاربر راننده با درج در سابقه کاربر توسط شرکت.
۶-۹) اخذ نتیجه اجرا توسط کمیته و درج در سابقه کاربر راننده موجود در کمیته انضباطی.
تبصره ۱: بسته به تشخیص شرکت، در زمان بررسی پرونده و تکمیل دلائل، مسئول بررسی درصورت نیاز، اقدام به غیر فعال نمودن کاربر تا زمان اتخاذ تصمیم، کرده و در صورت عدم تمکین کاربر راننده از تصمیمات مسئول رسیدگی یا کمیته انضباطی، مراتب جهت غیر فعال نمودن کاربر به صورت موقت یا دائمی به واحد عملیات اعلام خواهد شد.
تبصره ۲: صحت تخلفات با تکرار گزارشات از جانب مسافرین قابل اثبات و احراز است و کارشناسان مدیریت کیفیت با بررسی دفعات گزارش اقدام به غیرفعالی موقت (به مدت چند ساعت یا چند روز) جهت جریمه و یا قطع همکاری مینمایند. اکثر غیرفعالیهای موقت به صورت سیستمی و بدون دخالت کارشناسان انجام شده و قابلیت بازفعالی تا پایان مدت زمان جریمه امکانپذیر نمیباشد.
تبصره ۳: در صورت عدم مراجعهی کاربر راننده در زمان تعیین شده و یا در دسترس نبودن برای ارائه توضیحات در مورد شکایت، جلسه کمیته انضباطی بدون درنظر گرفتن توضیحات تشکیل شده و تصمیم اتخاذ شده در این جلسه برای کاربر راننده لازم الاجرا خواهد بود و جلسه مجدد تشکیل نخواهد شد.
تبصره ۴: در صورت احراز عدم صداقت در ارائه مدارک، اطلاعات و توضیحات بعد از خاتمه رسیدگی، مورد تخلف مجددا و راسا توسط شرکت قابل بررسی است.
تبصره ۵: تشخیص صحت و سقم اظهارات ارائه شده توسط کاربر مسافر، کاربر راننده و همکاران اسنپ با کمیته انضباطی میباشد.
تبصره ۶: چنان چه کاربر راننده نسبت به پرداخت جبران ضرر و زیان شرکت یا پرداخت نقدی اقدام ننماید شرکت مجاز خواهد بود مبلغ را کلا یا جزئا از اعتبار ریالی کاربر وصول نماید.
ماده ۷) سایر مقررات:
۷-۱) افرادی که قطع همکاری آنها به صورت دائم میباشد حق ثبت نام مجدد در سیستم را نخواهند داشت.
۷-۲) کاربران راننده اسنپ ملزم به رعایت قرارداد تنظیمی و کلیهی دستورالعملهایی که در زمان جذب و آموزش و یا در اطلاع رسانیهای اسنپ دریافت میکنند، میباشند.
۷-۳) ادامه همکاری راننده متخلف در صورت عدم قطع همکاری دائم ممکن است مستلزم ارائهی تعهدنامهی کتبی، پرداخت جریمه، آموزش مجدد و یا همهی موارد مذکور باشد.
۷-۴) تمامی شکایات و تخلفات ثبت شده در کارنامهی انضباطی کاربران راننده ثبت میشود.
۷-۵) فعال سازی مجدد حساب کاربری کاربر راننده مستلزم پرداخت هزینهی تعیین شده توسط شرکت از جانب کاربر راننده خواهد بود.
۷-۶) در هر مرحله ممکن است فعال سازی حساب کاربری راننده منوط به دریافت مجدد گواهی مراکز آموزش گردد.
۷-۷) دریافت مجدد گواهی از مراکز آموزش مستلزم پرداخت هزینهی تعیین شده توسط شرکت از جانب کاربر راننده خواهد بود.
۷-۸) در مواردی ممکن است به تشخیص مدیریت، کاربران راننده معاف از پرداخت هزینههای مطروحه در تبصرههای ۲ و ۳ گردند.
۷-۹) مفاد این آیین نامه توسط شرکت قابل تعدیل میباشد و در صورت اعمال تغییر، آگاهی کاربران راننده از آن مفروض است.
مالکیت
مالک اسنپ، «گروه اینترنت ایران» است. این گروه بزرگترین گروه کسب و کار اینترنتی در ایران است که در حال حاضر پنج کسب و کار اینترنتی را راهبری کرده و در حقیقت مالک آنها به حساب میآید. این گروه که در سال ۱۳۹۳ تأسیس شده، در حال حاضر علاوه بر «اسنپ»، استارتآپهای «بامیلو»، «اسنپفود»، «اسنپتریپ»، «اسنپهیت»، «اسنپمارکت» و «اسکانو» را نیز مدیریت میکند.۲۰ میلیون دلار در اسنپ سرمایهگذاری کردهمچنین گمانهزنیهایی در خصوص این که سپاه پاسداران مالک اصلی این برنامه است مطرح بود. شاهکار این مسئله را تکذیب کرد
در حال حاضر ژوبین علاقبند مدیر ارشد اجرایی اسنپ است. متولد ۱۳۴۹درتهران است
برآوردهزینه سفر
برنامه اسنپ بهطور خودکار هزینه سفر را محاسبه کرده و پرداخت هزینه سفر به دو صورت آنلاین و نقدی قابل پرداخت است. پرداخت آنلاین در اسنپ از طریق پرداخت الکترونیک سامان صورت میگیرد
متیازدهی به راننده
مسافران میتوانند پس از پایان سفر و بر اساس میزان رضایت از سفر، به راننده امتیاز دهند. این شیوه امتیازدهی منجر به ایجاد سیستم نظارتی هوشمند میشود. از سوی دیگر میانگین امتیاز راننده، تأثیر مستقیمی در افزایش تعداد سفر کاربر راننده دارد. مسافران به رانندهها بین یک تا پنج امتیاز میدهند و اگر پایینتر از عدد ۵ را انتخاب کنند باید دلیل آن را مشخص کنند. رانندگانی که امتیازشان بین ۴ تا ۵ است در اولویت سرویسدهی قرار میگیرند

امتیازدهی به مسافر
رانندهها نیز با انتخاب گزینههای بله و خیر میزان رضایتشان از یک مسافر را نشان میدهند که این موضوع نیز در صورت نارضایتی رانندگان از یک مسافر خاص منجر میشود که پشتیبانی شرکت با مسافر تماس بگیرد و از او در رابطه با سفرهای اخیرش با سرویس اسنپ سؤالاتی را بپرسد تا در صورت صحت، امنیت و آرامش رانندگان دیگر را با ارائه ندادن سرویس به آن مشتری خاص تأمین نماید.
امکان به اشتراکگذاری سفر
زمانی که سفری پذیرفتهشده و مشخصات راننده نمایان میشود، مسافر این امکان را دارد که مشخصات سفر خود را با دوستان یا خانواده خود به اشتراک بگذارد. در این حالت اشخاص سوم مشخصات راننده، شماره تلفن راننده، مشخصات خودرو، ساعت حرکت، و شمارهٔ شناسایی سفر را مشاهده میکنند. از طریق این امکان میتوان موقعیت مکانی زنده و دقیق خودرو را نیز برای افراد دیگر ارسال کرد

انتخاب نوع سرویس
اسنپ به کاربر این امکان را میدهد که بنا به نیاز خود، نوع سرویس اسنپ خود را انتخاب کنند. در حال حاضر اسنپ ۴ سرویس اسنپ اکو (سرویس عمومی)، اسنپ رُز (سرویس ویژه بانوان)، اسنپ باکس (پیک موتوری) و اسنپ بایک (سفر با موتورسیکلت) را در اختیار کاربران قرار دادهاست. چنین سرویسهایی فضایی را برای کاربران مهیا کردهاست که بنا بر نیازشان، سرویس مورد نظر را انتخاب کنند. سرویس دیگری که در این اپلیکیشن در دسترس کاربران بود، اسنپ پلاس بود که مخصوص درخواست خودروهای لوکس با تعرفهٔ قیمت بالاتر بود. این سرویس، که در اواخر فعالیت خود به دلیل اشتباهات اسنپ و قرار دادن خودروهایی مانند تیبا در فهرست خودروهای پلاس، مورد انتقاد قرار گرفتهبود، سرانجام از فهرست سرویسهای قابل انتخاب اسنپ حذف شد
واکنشها
با افزایش محبوبیت تاکسیهای اینترنتی چون اوبر، بسیاری از شرکتهای دیگر مدل کسب و کار آن را تکرار کرده و این روند به «اوبری سازی» مشهور شدهاست. پس از فعالیت خدمات مسافربری موبایلی چون اسنپ و افزایش کاربران آن، انتقاداتی از عملکرد آن مطرح شددر بسیاری موارد این شرکتها مورد حملات صنف تاکسیرانی قرار گرفتند و به عملیات تاکسیرانی غیرقانونی، پایین آوردن قیمت و خدمات ناایمن متهم شدند. سازمان تاکسیرانی با زیر سؤال بردن امنیت این خدمات، فعالیت آنها را غیرقانونی خواند و مدیرعامل تاکسیرانی با فعالیت این آژانسها مخالفت کرد. میثم مظفر رئیس وقت سازمان تاکسیرانی، نحوه جذب رانندگان این سرویسها را نامشخص و فعالیت آنها را بدون مجوز خواند. اما محمود واعظی وزیر ارتباطات وقت در یک برنامه تلویزیونی از فعالیت این شرکتها دفاع کرد و اظهار کرد در وزارت ارتباطات بر این باوریم که باید از این نوع کسب و کارها حمایت کنیم.در سال ۱۳۹۵، اسنپ برای جذب تدریجی تاکسیها اعلام آمادگی کرد تا در کنار دیگر خودروها از تاکسیها هم استفاده شود
جوایز و تقدیرنامهها
- مقام اول در جشنواره وب و موبایل ۹۵ در گروه سیر و سفر دو بخش داوری و انتخاب مردم
درباره اسنپ فود (Snappfood)- بیشتر بشناسیم!!!

شرکتهای اسنپ (Snapp) و زودفود (Zoodfood) که چندین سال در قالب یک مجموعه بزرگ به فعالیت در بازار کسب و کارهای آنلاین ایران پرداختهاند، در تیرماه سال ۱۳۹۶ تصمیم گرفتند که تحت یک نام تجاری مشترک به فعالیت خود ادامه دهند. اسنپفود (Snappfood) برند جدید اسنپ و زودفود است که اکنون پیش روی شماست. سامانه سفارش آنلاین غذای زودفود فعالیت خود را از سال ۸۸ با هدف ترویج فرهنگ سفارش آنلاین غذا در ایران شروع نموده و در مدت این ۸ سال، سفارش آنلاین غذا را در شهرهای مختلف ایران اعم از تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، اهواز، شیراز و… ممکن نموده است. هم اکنون اسنپفود به عنوان پیشگام سفارش آنلاین غذا در فضای کسب و کارهای آنلاین ایران با بیش از ۱۵۰۰ رستوران از معتبرترین و بهترین رستورانهای ایران مشغول همکاری است.
به بیان ساده شرکت اسنپ سعی کرده از پتانسیل های خود برای ارسال و تحویل غذا که پیش از این مجموعه زود فود از طریق پیک های خود ارسال می کرده است، استفاده کند و از طریق پیک های خود اقدام به ارسال سفارش های غذایی که از طریق سرویس زودفود ثبت می شود، می کند.
در راستای تسهیل سفارش و پرداخت بهای غذا، اسنپ فود با سرویس پرداخت جیرینگ همکاری کرده است و از سه طریق پرداخت حضوری، پرداخت اعتباری(براساس اعتباری که در اپلیکیشن اسنپ فود تعریف شده است) و پرداخت آنلاین هزینه سفارش غذا در اسنپ فود پرداخت می گردد.
اسنپ فود هم از طریق وبسایت (به نشانی اینترنتی www.snappfood.ir ) و هم از طریق اپلکیشن اسنپ فود که در همین وبسایت یا اپل استور و گوگل استور – هم برای اندروید و هم اپل/iOS)- قابل دانلود است، سرویس های سفارش غذای خود را ارائه می دهد.
وبسایت/سرویس سفارش غذای اسنپ فود / زود فود و اپلیکیشن اسنپ فود ، قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهند که می توان به قابلیت نمایش رستوران های اطراف کاربر(از روی موقعیت مکانی/location)، اطلاعات و مشخصات رستوران از جمله منو غذا، ساعات کاری، آدرس و همچنین نظرات کاربران درخصوص آن رستوران و پرداخت بصورت آنلاین، اعتباری و حضوری اشاره کرد.
امکان سفارش غذا در بیش از ۵۰ شهر ایران و امکان مشاهده فهرست رستوران هایی که با اسنپ فود همکاری می کنند، از جمله دیگر قابلیت های سرویس سفارش آنلاین غذای اسنپ فود است. ضمن اینکه شما می توانید از منوی جستجو، نتایج جستجوی خود را محدود کرده و سریعتر به نوع غذا، رستوران و مکان مورد نظر برای سفارش غذا دسترسی پیدا کنید.

در نهایت یادآور می شوم که همانند دیگر انواع سرویس های سفارش اینترنتی شما باید در سرویس سفارش غذای اسنپ فود عضو شده و بعد از وارد کردن مشخصات خود، اقدام به سفارش غذا یا از طریق اپلیکیشن اسنپ فود یا از طریق وبسایت زود فود/اسنپ فود کنید.
دیدگاه شما